lavaslera

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Lava - 30 juli 2013 22:04

Yo!

Jag kollade just min min statistik  

Jag har 71 unika besökare idag. WTF!? Det är ganska många om man tänker på att jag har bloggat i 2 dagar, och att det kanske inte är det intressantaste?  

Så tack ni 71 pers som läser! Hehehehehehe...


Jag gjorde en liten nyckelring på kvällen nu oxå. 

 

Prinsesstårta. Det syns inte men det är ett nyckelringshänge på baksidan. 40 kr, men ni betalar portot. 




Kramar!  



P.S: Skaffat en mail till fimoleran nu. Den privata vill jag inte lägga ut på bloggen, men här är den för tillverkningen: lavaslera@gmail.com  . Maila om det är något ni undrar eller liknande!

Av Lava - 30 juli 2013 17:30

Hejsan! 
Jag fick idag mitt paket med örhängeskrokar, stavöglor, bindöglor och läderband från slöjddetaljer. I silver & allt. Så glad! Nu blir det mycket lättare med mina örhängen!   


Jag satte ju genast igång att göra ett par stycken till   


 

Nyckelring, påhittad bakelse med sås, bär & gräddklick. 40 kr men ni betalar portot.

 

Nyckelring, glass med ljusblå topping, kex & bär. 40 kr men ni betalar portot!

 

Ännu ett par munkar! Beiga (eller kakfärgade) med "chokladströssel". 55 kr men ni betalar portot.

 

Påhittad kaka! Själva "kakan" är rosa, och såsen är röd. Grädde på toppen och två jordgubbar. Säljer paret för 55 kr, men ni betalar portot

 

Likadan kaka som innan fast mörkbrun "kaka" med rosa sås. Grädde på toppen & två jordgubbar. Säljer paret för 55 kr men ni betalar portot.



Det är dessa jag har gjort idag! Hoppas nåt verkar intressant! Kram på er!     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen! Jag är en tolvårig tjej som tillverkar smycken m.m i en behaglig lera som heter fimolera. Jag tänker försöka sälja lite här på bloggen! Se presentationen för mer info! Kram!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava!

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards