lavaslera

Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Kvälls-kreativ :D

Av Lava - 28 juli 2013 22:50

Jag blir mer kreativ på kvällen. Till o med nu vil elva när jag är dyngtrött!  

Men jag gjorde lite med min lera iallafall och jag gjorde ett till par såna här:

 

Det är samma bild som förut, för att min kameras batteri = 0 just nu.    Så jag kan inte fota av dem. Men de ser i princip likadana ut som dem på denna bilden, bara det att chokladöverdraget är något mörkare. Bild kommer imorgon.   


Priset kommer att vara samma (55 kr men ni betalar portot) och dem ska också bli örhängen med örhängeskrokar  


Godnatt, sov gott vänner!  



*Redigerar*


Här är den nya bilden, som sagt samma pris   

 

Jag tycker personligen att det ser mer verkligt ut med lite mörkare övergrag, men det är ju en smaksak. Dem behöver ju inte vara perfekta när de är handgjorda      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lava - 6 augusti 2013 05:14

Hej! Nu sitter jag på flygplatsen o väntar på mitt plan till Mallorca. Ska bli så gött. Det finns inget Internet där, och jag kommer inte kunna blogga på 10 dagar ungefär. Snälla: sluta inte följa, jag uppskattar verkligen varje visnig jag får. Ha de...

Av Lava - 3 augusti 2013 11:06

Hej mina vänner!!   Nu är jag hos mina kusiner i frölunda typ 1 timme från där jag bor. Jag har det skitbra, men min kamera är dock inte med mig och jag kan därför inte visa vad jag gör i leran.. Jag gjorde igår ett par sånna här till: (jag tar en ...

Av Lava - 30 juli 2013 22:04


Yo! Jag kollade just min min statistik   Jag har 71 unika besökare idag. WTF!? Det är ganska många om man tänker på att jag har bloggat i 2 dagar, och att det kanske inte är det intressantaste?   Så tack ni 71 pers som läser! Hehehehehehe... ...

Av Lava - 30 juli 2013 17:30

Hejsan! Jag fick idag mitt paket med örhängeskrokar, stavöglor, bindöglor och läderband från slöjddetaljer. I silver & allt. Så glad! Nu blir det mycket lättare med mina örhängen!      Jag satte ju genast igång att göra ett par stycken till    ...

Av Lava - 28 juli 2013 21:07

Hejj! Jag har varit hos min mormor i helgen, och tvingat henne (höhö^^) att köpa lite fimolera så att jag kunde arbeta med det där. Jag har gjort massor som jag är villig att sälja. Jag bifogar bilder så att ni kan få se         Chokladkaka ...

Presentation


Välkommen! Jag är en tolvårig tjej som tillverkar smycken m.m i en behaglig lera som heter fimolera. Jag tänker försöka sälja lite här på bloggen! Se presentationen för mer info! Kram!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava!

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards